Openingsfeest Veldhuizerschool

23 september was het openingsfeest van de Veldhuizerschool. Een heuglijk moment met heel veel bekende gezichten. Vooraf werd het plein gereedgemaakt door de ouderraad en een aantal leerlingen uit groep 8b. Om 17.00u kon het feest dan ook echt beginnen. Na de opening werden de hamburgers gebakken, de friet gefrituurd en de poffertjes goudbruin gebakken. Het smaakte allemaal heerlijk. Ook de suikerspinnen en de make-up-tent bevielen goed bij de kinderen.

Er was voor iedereen wat te doen. Ouders konden gezellig praten met elkaar en alle aanwezige leerkrachten, kinderen konden spelen op één van de springkussens en alle kinderen konden zich laten opmaken met make-up, schmink of ze konden een versiering in hun haar krijgen. Tussendoor werd er heerlijk gegeten en gelachen. Al met al dus een goed georganiseerd

feest door onze fantastische ouderraad.

Ook Henk van Keulen mogen wij weer bedanken voor het heerlijke eten, want hij verzorgde de friet en de hamburgers. Wat fijn dat er ouders mee willen werken aan een openingsfeest. Zonder ouders was dit niet gelukt!

Er werd ook stil gestaan bij de goedheid die wij mogen ervaren en ontvangen. Het is niet vanzelfsprekend dat er zo’n feest gevierd kan worden in alle vrijheid. Het is ook niet vanzelfsprekend dat ons zoveel lekkers voorgeschoteld wordt. Dit alles ontvangen wij van onze Hemelse Vader, die elke dag weer voor ons zorgt. Daar mogen wij Hem dankbaar voor zijn! Met dit in het achterhoofd houdende werd het feest om 19:00u afgesloten. We kijken terug op een gezellig samenzijn met heel veel ouders, kinderen, opa’s, oma’s en bekenden.